Wednesday, May 09, 2012

今夜點播:You Are My Reason To Be(當山 瞳& OREN WATERS演唱)

 

 

You are my reason to be(你是我生存的理由)
——《聖鬪士星矢》劇場版《真紅少年傳說》主題曲
作詞:PATRICK T. HUNT   日本語詞:MITSUKO SHIRAMINE
作曲:PATRICK T. HUNT   編曲:STEVE DEUTSCH
演唱:當山 瞳& OREN WATERS


When I look into your eyes I realize
當我看入你的眼我就瞭解到

That my love for you will never ever die
我對你的愛將永不止息

Together for the rest of our lives
在一起的有生之年中
I always want you here by my side
我永遠希望你在我身邊

☆(日文中譯)

什麼都別說抱緊我

用你的溫柔★(kiss me more…)

☆忘不了那一天啊....

☆★YOU ARE MY REASON TO BE
你是我生存的理由

You are a dream come true
你是我的美夢成真
☆You are everything to me
你是我的一切

☆★You are so beautiful
你是如此美麗
YOU ARE MY REASON TO BE
你是我生存的理由

☆As I lay here all alone in my bed
當我獨自躺在床上

The thoughts of you keep running through my head
我腦海裡一直盤旋著關於你的事情
When you're here the time goes by so fast
當你在這裡時間過得如此快

The present disappears into the past
現時消逝成為過去

★Of all the people in the Universe
全世界的人中

Who would ever guess I'd find you first
誰想得到我會第一個找到你
I'm so lucky that you're here with me

我是如此幸運你在我身邊
☆★YOU ARE MY REASON TO BE
你是我生存的理由

You are a dream come true
你是我的美夢成真
★You are everything to me
☆(uh…you are everything)
你是我的一切

☆★You are so beautiful
你是如此美麗

YOU ARE MY REASON TO BE
你是我生存的理由
I never knew, how good it could be
Till I had you you loving me

直到我擁有你,而你愛著我時……我才會知道那有多美好……
☆You are ★You are
☆uh You are ★so beautiful to me
你在我看來如此美麗

☆You are everything to me
你是我的一切

☆★YOU ARE MY REASON TO BE
你是我生存的理由

★YOU ARE MY REASON ☆(MY REASON…) ★TO BE
你是我生存的理由

☆YOU ARE MY REASON TO BE
你是我生存的理由

☆★YOU ARE MY REASON TO BE

 

歌詞來源:按這裡

No comments: